Sejarah Dunia Yang Dirahsiakan




Patung Raksasa Sphinx

Patung raksasa Sphinx di mesir dibangunkan sekitar tahu 8000 sebelum masihi oleh bangsa berkulit coklat gelap di afrika utara sebelum muncul tamadun mesir.Ukuran waktu dikira berdasarkan kikisan air tersebut.



Ratu Mesir yang Muda

Cleopatra merupakan ratu mesir yang berusia hanyalah 16 tahun.Pada waktu mudanya dia sudah menjadi isteri Julius Ceaser.Cleopatra telah melakukan bunuh diri ketika berusia 38 tahun.




Penipuan Dalam Penciptaan Telefon

Antonio Meucci dari italia mencipta telefon pada tahun 1849 dan Alexander Graham Bell  yang bekerja dengan Antonio Meucci telah meniru salinannya.Alexander Graham Bell  seterusnya mengakui dirinya sebagai pencipta telefon.




Atlantis Tamadun yang Hilang

Atlantis pada umumnya dianggap mitos, tetapi kewujudannya adalah benar. Lokasinya terletak di lautan atlantik, tamadun ini amat terkenal dengan kemajuan teknologi. Ada yang mengatakan  Atlantis tenggelam di dasar laut diakibatkan oleh letusan gunung berapi .

Namun , terdapat banyak teori yang mengatakan kehilangan tamadun atlantis dari peta dunia.



Sejarah Knight Templar

Tahukah anda bahawa Knight Templar merupakan kesatria eropah yang paling ditakuti oleh kaum muslimin.Mereka membunuh ramai umat islam dalam beberapa siri perang salib tetapi akhirnya kalah ditangan umat islam.Mereka berundur ke Eropah & mengasaskan agama Lucifer ( Iblis ) di eropah.

Apabila diketahui oleh raja - raja eropah,hampir keseluruhan ahli knights templar dibunuh .Sesetengah daripada mereka yang berjaya melepaskan diri menubuhkan Oraganisasi yang dipanggil Freemanson.

Fremanson berjaya meruntuhkan sistem feudal(beraja) di eropah.

( Sumber Rujukan Sejarah Anda )




Post views: counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...