Perang Dunia Ke - 3 Bakal Bermula ....( 2 )






Bom Nuklear Akan Digunakan

Rancangan Israel sudah lama untuk mewujudkan perang yang dipanjangkan kepada Perang Dunia Ke 3 .Dan mereka sedang menghitung hari ketika ini..

We are almost certainly in the last days of a countdown to nuclear war. Israel has made plans to attack Iran in a war of aggression, which will probably begin with some staged attack such as the attack on the Liberty in 1967. Sumber dari http://www.whatreallyhappened.com/ussliberty.html

Persoalan yang timbul apakah bom nuklear atau peluru jenis DU (depleted uranium) akan digunakan?

Tetapi ramai yang mengatakan Perang Dunia ke 3 bom nuklear akan digunakan. Ada diceritakan juga dalam kitab Bahrul Mazi. Perang Dunia ke 3 yang diramal akan berlaku berlaku dalam tempoh sekejap sahaja tetapi………..kemusnahannya…..amat dahsyat.

Albert Einstein dalam kata-katanya…pernah menyentuh isu Perang Dunia ke 3 malahan Perang Dunia ke 4 " I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones ".





Yahudi Pengecut  Bersembunyi


Adakah Albert Einstein tidak mahu mengakui Perang Dunia ke 3 ini bakal menggunakan teknologi bom nuklear yang merupakan hasil daripada ciptaannya sebelum ini? . Selepas itu, Perang Dunia ke 4 (Battle of Armageddon) dikatakan akan meletus yang mana senjata yang digunakan adalah pedang.

Ya…pedang seperti perang cara zaman dahulu kala. Ini disebabkan teknologi semua tidak boleh digunakan lagi pada masa itu dek kerana kesan EMP  (electromagnetic pulse) daripada senjata nuklear itu sendiri semasa tercetusnya Perang Dunia ke 3. Perang Armageddon ini pernah disentuh sebelum ini oleh seorang penulis Muhammad Isa Dawud.

Malah, ada sebahagian hadis yang menekankan akhir zaman nanti akan berlakunya perang menggunakan pedang dan Dajjal akan kena sembelih dengan pedang. Hadis Nabi juga ada menyebut, Yahudi Zionis pengecut akan bersembunyi di balik-balik batu dan kayu dan hanya selamat di belakang pokok Yahudi iaitu pokok Gharqad, yang banyak di tanam sekarang di Israel. (Barat & Yahudi rajin mengkaji Al-Quran)

“Walaupun ianya teori, kemungkinannya tetap ada dan akhirnya manusia hanya mampu merancang, Tuhan sahaja yang menentukannya”





( Sumber Infromasi Sejarah Anda )


Post views: counter
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...